Proposta

1. Educacio personalizada

D’acord amb la família, oferim a tots els nostres alumnes una educació adaptada a cadascú, que els permeti poder desenvolupar  el màxim desenvolupament de les seves capacitats, formar el seu propi criteri i poder prendre decisions de forma lliure i responsable. Es respecta cada individu, s’està atent al despertar de les seves aptituds i se l’ajuda a trobar el camí de la seva realització personal plena.

2. Excel·lència educativa

Busquem els millors resultats acadèmics possibles per a cada alumne, dins d’una formació integral que atén totes les facetes de la persona: acadèmica, humana, familiar, cívica, artística, esportiva, social, ètica, espiritual, etc. D’acord amb cada família, preparem els nostres alumnes perquè siguin bones persones i bons professionals, i que sàpiguen afrontar el futur amb responsabilitat personal i col·laboració de tots.

3. Innovació educativa

Amb l’objecte de capacitar els nostres alumnes per integrar-se en un entorn canviant, desenvolupem el Projecte Mobile Learning, així com un pla d’innovació en els plans d’estudis i d’implementació de metodologies com l’aprenentatge basat en el pensament (TBL) i en projectes (PBL), Flipped Classroom, Aprenentatge Cooperatiu i Col·laboratiu, Intel·ligències Múltiples, Programa d’Estimulació Primerenca.

4. English project

L’ensenyança de l’anglès es basa en un procés d’immersió progressiva en l’idioma, des dels primers anys de l’Educació Infantil, seguint després amb un model bilingüe a la Primària i a la Secundària. Aquesta formació es complementa amb la preparació específica per als exàmens oficials de Cambridge i els programes d’immersió lingüística a l’estranger (Five weeks in Ireland o intercanvis amb alumnes d’EEUU)

5. Identitat cristiana

Els col·legis de la Fundació Albada per l’esperit que els caracteritza i sempre amb el major respecte a la llibertat de cadascú, promouen entre els membres de la comunitat educativa una formació inspirada en una visió cristiana de la vida, d’acord amb les ensenyances de la Església Catòlica.  Les activitats de formació religiosa i atenció espiritual tenen caràcter voluntari.